Mi cuenta

Las notificaciones están bloqueadas. ¿Cómo desbloquear?
Narón

El BNG demanda la “aplicación inmediata” del plan de autoprotección en el Pazo y el Auditorio

0620_wayalia_redideal_251121_carlos
0620_bonilla_redideal_251121_veronica
liceo620
MCDONALDS 620X50

El Bloque Nacionalista Galego de Narón (BNG) exigirá al Concello en el próximo pleno de fin de mes –por medio de una moción– que se apliquen, “de maneira inmediata” los planes de autoprotección en el Pazo da Cultura y el auditorio municipal, instalaciones por las que pasan al año, indican, “milleiros de persoas”.

La portavoz, Olaia Ledo, sostiene que desde su apertura “non se formou ao persoal (...) para poder garantir a seguridade”. “Non imos aquí poñer exemplos concretos que xa se deron pero si queremos denunciar a deixadez de TEGA neste aspecto. Ante unha emerxencia, as persoas traballadoras teñen que saber como actuar e por iso é grave que non exista formación específica nos plans de emerxencia”, apunta, demandando también la actualización de equipos de intervención y evacuación.

Por su parte, y a preguntas de este Diario, desde el Consistorio exponen que se realizan “regularmente revisións de instalacións”, así como “formación ao persoal do Pazo e do Auditorio”. En este sentido, explican que en marzo de 2024 se realizó la Prevención de Riscos Laborais en ambas instalaciones “e en abril impartiuse formación en DESA” a los trabajadores. Además, a finales del año pasado se trasladó una propuesta para instruir en aspectos como “lume, Soporte Vital Básico ou procedementos de actuación ante emerxencias”.

0620_alba_cocinas_redideal_251121_cristina
0620_arte_floral_calo_251121_carlos
0620_dans_relojeros_redideal_260109_cristina
0620_pazo_santa_cruz_redideal_251121_cristina
0620_puertas_delfin_redideal_251212_cristina
PRIMERA-LINEA-620
lacabaña620