
El secretario xeral del PSdeG-PSOE, José Ramón Gómez Besteiro, alertó esta mañana en Ferrol de que un Gobierno del Partido Popular podría suponer la “privatización” del grupo Navantia. En una comparecencia ante los medios posterior a una visita al astillero de Perlío, el representante afirmó que, en el marco del último Congreso Nacional de la formación azul, “aprobaron o desmantelamento das participacións nas empresas públicas”, lo que se traduce en el caso de Galicia, a su juicio, que la compañía naval pase a tener propietarios particulares.
“Esta é unha loita na que os socialistas, desde o Goberno, pero en todo caso na confrontación política, nos vamos a atopar non só explicando a todos os cidadáns o que levamos feito e o que queremos seguir facendo nos vindeiros anos, porque esa axenda de inversión non se pode vender”, aseveró. En este sentido, el secretario xeral puso en valor el incremento de actividad en las factorías de la ría desde 2018, alabando tanto las inversiones del Ejecutivo como el mandato de Ángel Mato.

“Estamos a falar de 5.000 millóns en inversión nos estaleiros de Ferrol e a súa comarca e sobre todo unha proxeción de futuro”, afirmó Gómez Besteiro, destacando la apuesta por el mercado “offshore” de Navantia Fene –a través de su marca comercial Seanergies–. Así, el socialista reiteró que existe una “ameaza de privatizar” en este mercado, “nun mundo contextualizado polos fondos de inversión (...), ambicionando entrar no sector da seguridade e a defensa”.
“Parón” en las inversiones
Durante su comparecencia, el secretario xeral del PSdeG afeó al gobierno local el “parón” que están sufriendo algunas de las propuestas planteadas “e que despois de dous anos aínda non se concretan”, como la creación de suelo industrial “ou a aposta pola creación de vivenda pública”, poniendo como ejemplo la reurbanización del acuartelamiento Sánchez Aguilera. “Estamos vendo que os proxectos que se están a rematar agora son o traballo de quen foi alcalde”, sentenció el representante, afirmando que “esa visión ambiciosa” que percibía durante el anterior mandato “non segue esa dinámica”.
Por último, al ser preguntado sobre los avances de una de esas iniciativas, la reforma de la avenida de As Pías, el socialista se mostró confiado en que las obras estarán terminadas antes de que finalice el presente mes de julio.