
Septiembre comenzará con un gran cambio para los vecinos de Fene. Y es que los inmensos eucaliptos del Parque Lineal do Río Cádavo, ubicados en terrenos particulares, pasarán a ser historia.
Así lo confirmó a este Diario el edil de Urbanismo, Manuel Polo, aludiendo al riesgo que presentaban estos ejemplares para la ciudadanía, motivo por el que se requirió al propietario una actuación; una tala por parte de un maderista que comenzará la próxima semana.
“Había unha queixa veciñal polo perigo que supoñían estas árbores, porque sobrepasan os quintos pisos. Ademais, xeran un problema de residuos e de sombra e están moi vellos, cos troncos bastante acorchados. De feito, caeu unha póla no río que non matou a unha persoa de casualidade”, expone el concejal, incidiendo en que, ante tal circunstancia, “requirimos que se resolvese o problema. O Código Civil recolle que as árbores de gran porte non poden estar preto das casas”, remarca.
Sin embargo, la retirada de estos árboles –traídos desde Australia en el siglo XIX por el benedictino Fray Rosendo Salvado– no ha sido bien recibida por parte de la Asociación para a defensa do Patrimonio Cultural Galego (Apatrigal), que denunció a través de sus redes sociales la futura desaparición de “eucaliptos históricos que o Concello quere arrasar. Unha cousa son os montes cheos (...), outra cousa é esta”, sostienen.
Mientras, Manuel Polo adelanta que la tala de estos ejemplares permitirá al Consistorio “avanzar co proxecto do Parque Lineal do Río Cádavo. O que ten que haber alí son ameneiros, bidueiros, árbores de aquí”, remarcó el responsable de Urbanismo.