
El Valedor do Pobo ha admitido la queja de la plataforma contra la tasa de saneamiento, que se había tramitado de forma conjunta y también individualmente por los vecinos. Con fecha de 20 de mayo informa de que pedirá la documentación pertinente al Concello para que se le remita en un plazo de quince días.
Responde así a un escrito en el que se denunciaban “graves incumprimentos do goberno municipal de Ferrol ao respecto da imposición dunha inxusta tasa” cuando “o saneamento prodúcese só respecto a un 20% da poboación”. También se quejan por un “proceso opaco, plagado de irregularidades e vulneracións dos procedementos legais” al haberse publicado el padrón después de la emisión del recibo. Dicen en el documento al Valedor que, pese a las protestas, “o goberno municipal ten persistido na actitude soberbia e prepotencia no cobro dunha taxa por un servizo non prestado”.
Desde la plataforma, que comparecía ayer en rueda de prensa, piden al gobierno saliente que espere a que se produzca el cambio de gobierno para remitir la documentación al Valedor, puesto que confían en que haya cambios relevantes respecto a la postura municipal en este asunto. De hecho, como recordaba Alexandre Carrodeguas, el futuro alcalde, Jorge Suárez, “foi unha das persoas máis activas” dentro del movimiento contra la tasa, “xunto con Beatriz Sestayo e Iván Rivas”, por lo que “cremos que van ter receptividade a esta demanda cidadá”. En cuanto se forme el nuevo gobierno pedirán una entrevista “para ver como remediar esta desfeita que nos deixa o PP de Ferrol. As cousas nesta cidade teñen que facerse doutra maneira”.
Precisamente por eso, porque esperan que se suprima la tasa, piden también al gobierno de José Manuel Rey Varela que no remita las respuestas negativas “ós máis de 2.000 recursos” presentados. “O pobo de Ferrol falou nas eleccións e non se pode seguir na actitude escurantista e de falta de diálogo”, afirmó Carrodeguas. En cualquier caso, recomiendan a los vecinos que, si reciben esta contestación del Concello “non lle fagan caso” porque esperan novedades del nuevo gobierno “durante o próximo mes”.