Mi cuenta

Las notificaciones están bloqueadas. ¿Cómo desbloquear?
Ferrol

Sestayo acusa a Rey de “antepoñer a súa carreira política á cidade”

La candidata socialista a la Alcaldía de Ferrol, Beatriz Sestayo, hizo balance del gobierno del PP horas antes de comenzar la campaña electoral, como un punto de partida para que “cada un valore cales son os programas e as perspectivas que se plantexarán agora”. Acusó a Rey Varela de presentar “mentiras” en su programa Ferrol 2020, que tiene “mesmo logo e mesmo lema para un goberno fracasado, acomplexado, de apariencias e cobarde ante a súa cidade”. Para Sestayo, el actual alcalde ha sido “sumiso ante os gobernos do Partido Popular e antepuxo en todo momento a súa carreira política á cidade”.
Sestayo, acompañada por el portavoz municipal, Gerardo López Castrillón, presentó un municipio que en cuatro años pasó de 72.963 habitantes a 69.428 y que tenía una tasa de paro del 19% en 2011 y ahora es del 25,9%. Acusó además al gobierno local de destinar “máis de 8.000.000 de euros para empresas” con el método de “negociado sen publicidade”.
Tiró la candidata socialista de hemeroteca para recordar promesas de José Manuel Rey Varela en la pasada campaña electoral para contrastarlas con la actualidad y acusarlo de lanzar “mentiras disfrazadas de novo para seguir enganando ós cidadáns”.
Así, recordó cómo prometía “austeridad, diálogo y consenso”  cuando “este é o goberno que suprimiu a participación cidadá e que impuxo invitacións para acudir ó pleno”.  Anunció Rey Varela  “a creación dun plan de otimización dos recursos sociais” pero, según Sestayo, al llegar a la Alcaldía “dous terzos do persoal foi despedido, destruíuse a oficina de dependencia, a de inclusión social, o equipo de menores e xuventude, o de solidariedade e voluntariado...”.
Entre las promesas incumplidas destaca la parlamentaria un plan de ajardinamiento para la ciudad. “Non sei se se refire ó asfalto do casco histórico o a cementar o Cantón”, explicó. Recordó que se había prometido unha oficina de obras y supervisión de proyectos pero “comezaron todas hai uns meses, en precampaña; cando van acabar nin se sabe; e canto van custar, con negociado sen publicidade, unha barbaridade para as arcas ferrolás”. La creación de una Alameda que una Irmandiños con Esteiro; el apoyo al sector naval y al puerto o la creación de suelo industrial; el retranqueo de la vía del tren; o la creación de un plan para jóvenes basado en el empleo y la vivienda están también en el debe de Rey Varela, según critica Beatriz Sestayo. Además, habló de los sueldos que gana el alcalde como tal y como presidente de la Fegamp y del uso de dos coches oficiales.
López Castrillón, portavoz municipal de los socialistas, se refirió a “catro anos de incumprimentos, de inanición” en los que “o goberno do PP se limitou só a realizar os proxectos que deixamos o PSOE, a paralizar todo tres anos e agora a comezar con febre construtora ó final do mandato”.
Para Sestayo estas elecciones “son a oportunidade de castigar unha enorme estafa electoral”.