
El salón de actos del Arquitecto Marcide acogió ayer la despedida y el homenaje a los 66 –39 sanitarios y 27 no sanitarios– trabajadores y trabajadoras que se jubilaron durante el pasado año. Compañeros de la Xerencia y familiares quisieron estar presentes en una cita como esta, donde se puso en valor la trayectoria de estas 52 mujeres y 14 hombres en el ámbito sanitario público ferrolano.
La jefa de sección, Chiruca Maceiras Morlán, habló en nombre de todos los profesionales destacando la importancia del personal no sanitario. “Grazas por estar aí e por curarnos”, dijo, al mismo tiempo que señaló que “fan visible o invisible”. Maceiras enumeró las distintas categorías no sanitarias, desde la cocina y la lavandería, hasta subministraciones y limpieza, y terminando por sus “compañeiras administrativas e secretarias, porque sodes moi boas e moi importantes”.
La jefa de sección aconsejó a los presentes alegría para combatir la sensación que “atenaza o corazón, saber que estás na última etapa da vida” y quiso tener un recuerdo para los que no están, además de incidir en “non esquecer, as relacións persoais, penas, e alegrías pasadas”.
Por su parte, Elena Rey Díaz, habló en nombre de la Xunta de Persoal, y les dio a los recién jubilados los “mellores desexos para a nova etapa”, aconsejando que se aproveche el tiempo “da familia, do ocio, para viaxar, ou tomar un café sen presa”. “Grazas por tódolos anos e esforzo dedicados á nosa área; que ten ido crecendo en servizos e prestacións; e por defender o noso ben máis prezado, a sanidade pública galega”, finalizó.
El gerente del área sanitaria ferrolana, Ángel Facio Villanueva, fue el siguiente en tomar la palabra y en su discurso destacó que la sanidad es “un traballo apaixonante, pero duro e difícil”, por lo que agradeció su labor “encomiable”. “Hai que pór en valor o traballo de cada un, porque esta enorme maquinaria non funciona sen o esforzo de todos”, aseguró.
Facio también hizo referencia a que con ese esfuerzo colectivo “se conseguen cousas como o Plan Director”; y que “a poboación ferrolá pode estar orgullosa dos e das profesionais coas que conta; ten sido un luxo que Ferrol contara con profesionais coma vós”, concluyó.
El conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña, cerró las intervenciones considerando que este “é o acto máis importante, en tanto que aquí se reúnen persoas que teñen feito moito polo coidado, curación e acompañamento das poboación da área”; en una profesión en la que “o máis importante é o trato humano; porque a sanidade nos preocupa a todos”. “Valeu a pena?, Para a sociedade de Ferrol, sen dúbida, o esforzo valeu a pena”, conclyó. La Coral Polifónica de la Xerencia, dirigida por Miguel Brotóns, puso el broche al emotivo acto. l