La CIG cifra en el 90% el seguimiento en Ferrolterra de la primera jornada de huelga en residencias y SAF

La CIG, sindicato que convoca cuatro días de huelga este mes en el sector de los cuidados –residencias de mayores privadas, centros de día y Servizo de Axuda no Fogar–, cifró ayer en un 90% el seguimiento en la primera jornada de paro en Ferrolterra, que tendrá continuidad este jueves y que incluirá una concentración de protesta frente al edificio administrativo de la Xunta en la ciudad naval a las 12.00 horas.
La central nacionalista volvió a denunciar unos “servizos mínimos abusivos” que no impiden hacer una valoración positiva con vistas a “recrudecer as accións” si no se desbloquean las negociaciones de los convenios colectivos y se elabora un protocolo que “garanta a saúde e a seguridade do persoal”.
Alrededor de 700 personas trabajan en las comarcas de Ferrol, Eume y Ortegal en un sector que, denuncia Beatriz Fernández, “é ben coñecido pola grave situación que padece na maioría dos centros de traballo, con salarios de miseria, sobrecargas de traballo e falla de tempo para presentar a atención necesaria ás e aos usuarios”.
“Situación insostible”
“A situación nos centros é insostíblel”, añade la portavoz del sindicato, “a falta de persoal está afectando directamente á calidade da atención e benestar das persoas residentes e usuarias, así como á saúde física e emocional das plantillas”.
Además, la CIG denuncia la “actitude que en todo este tempo está a ter a Xunta coa súa conselleira de Política Social á cabeza”, a la que critica por “encherse a boca falando de modelo de coidados e residencias”, cuando o único que fai é enriquecer con cartos públicos a estas empresas”.